;
Slide background Rychlé, přehledné a jednoduché obchodování
Slide background Automatizace obchodních procesů pro úsporu nákladů

B2B (business to business) aplikace představuje softwarové řešení pro obchodování mezi obchodními partnery (dealery, velkoodběrateli). Přímé propojení s ekonomickým systémem přináší firmě konkurenční výhodu, vysokou míru automatizace procesů a úsporu nákladů. Architektura systému umožňuje propojení s ERP systémy malých, středních i velkých podniků.

Funkcionalita aplikace B2B

Základním prvkem systému je internetová aplikace, která umožňuje přístup k databázi dodavatele, zobrazení sortimentu, cen, skladových zásob, přehledu objednávek, fakturace a zadávání objednávek. Aplikace B2B se vyznačuje vysokou automatizací procesu objednávání a zároveň synchronizaci dat skladové dostupnosti. On-line prostředí poskytuje obchodním partnerům jednoduchý a přehledný přistup k produktovým datům a historii obchodní činnosti.

Aplikace B2B poskytuje obousměrné propojení s ekonomickým systémem. Nové kontakty a objednávky zadané v on-line prostředí jsou automaticky přeneseny do ERP systému, což snižuje provozní náklady a riziko chybovosti při ručním zadávání.

Administrace B2B systému

Administrace systému umožňuje vysokou personalizaci dat. B2B aplikace řeší cenovou politiku individuálně pro každého uživatele. Pro každý produkt a každého uživatele je cena vypočítávána podle předem nastavených parametrů. Aplikace umožňuje přiřazení atributů k produktům a jejich následnou filtraci, správu kategorií, výrobců apod. Obchodníkům a marketérům poskytuje možnost vytváření bannerů s aktuální nabídkou a zvýraznění akčních produktů štítky.

Klientský přístup

Klienti vstupují do aplikace B2B na základě registrace a následné autorizace dodavatelem. Každý klient má přístup k základním datům o své firmě a provozovnách, objednávkách, fakturách. Obdobně jako e-shopy, aplikace umožňuje filtrování produktů dle zadaných parametrů, poskytuje přehled o skladové dostupnosti produktů, seznamu objednávek a jejich stavů. Klient má prostor k vytvoření objednávky za jednu, nebo i více provozoven. B2B poskytuje variabilitu v zobrazení produktů v katalogu s obrázky nebo seznamu a propracované možnosti vyhledávání produktů dle označení, typu, názvu nebo parametrů.

Dealerský přístup

Díky obousměrné interakci s podnikovým systémem, je B2B ideální řešení pro správu kontaktů a obchodní aktivity pro zástupce firmy. Systém poskytuje přehledné statistiky obchodní činnosti jednotlivých klientů, umožňuje vytvářet objednávky za klienta, spravovat seznamy uživatelů, provádět nové registrace, nastavovat obchodní nabídky.

Technické řešení a propojitelnost

B2B systém je navržen tak, aby fungoval samostatně i jako nástavba nad ekonomickým systémem firmy s plnohodnotným propojením.

Responzivní design

Responzivní design aplikace umožňuje správu dat na všech zařízeních, poskytuje tek mobilitu zástupcům v terénu.
Objednávku klienta může dealer zavést přímo na prodejně, což šetří jeho čas a zrychluje proces objednávání.

Proč zvolit B2B

Aktuálnost dat

Vždy aktuální informace díky synchronizaci dat.

Úspora nákladů

Snížení administrativní zátěže a chybovosti.

Reaktivita

Responzivní design pro rychlé objednávání na všech zařízeních.

Požádejte o kalkulaci

Neváhejte nás kontaktovat. Zjistíme Vaše požadavky až po napojení na Vámi užívaný systém.