;
Slide background Přehlednost, efektivita a zvýšení příjmů

CRM (Customer Relationship Managment)
Softwarové řešení pro podporu prodeje a efektivní řízení vztahů se zákazníky a partnery. CRM seskupuje veškerá data a komunikaci se zákazníky na jednom místě, usnadňuje práci zástupcům firmy, managementu poskytuje přehled o činnosti a efektivnosti týmu.

CRM pro řízení obchodu

Komunikace se zákazníkem a obchodování je mnohem jednodušší. CRM systém poskytuje obchodním zástupcům kontakty a historii obchodního procesu na jednom místě. Plánování schůzek a řešení obchodních případů se stává jednodušší a přehlednější. CRM systém lze propojit s Google účtem a kalendářem, díky tomu nikomu neunikne jediná schůzka nebo úkol.

CRM pro efektivní práci

CRM systém umožňuje shromažďovat data o potenciálních klientech a jejich potřebách. Díky shromážděným informacím můžete včas reagovat a získat náskok před konkurencí. Veškerá data jsou dostupná kdykoli na všech zařízeních (mobilech, tabletech a PC), což zrychluje komunikaci a plánování.

CRM pro vedení obchodního týmu

Jednotná databáze klientů a obchodních případů poskytuje cenná data o výkonu obchodního týmu. Obchodní manažer získává přehled o činnosti obchodních zástupců, vidí rozpracovanost jednotlivých zakázek, může svůj tým úkolovat a hodnotit. Manažer má kdykoli k dispozici veškeré informace, obchodní zástupci se tak mohou soustředit více na práci, než na reporting.

CRM pro kontrolu majitelů

CRM poskytuje majitelům firem a ředitelům kontrolu a přehled o činnosti ve své společnosti. CRM usnadňuje práci obchodního týmu a šetří náklady díky efektivní správě kontaktů a informací. Podporuje soustavnou práci a rozvíjení obchodních vztahů s klientem. CRM pomáhá soustředit své síly na potenciálně silné partnery a zvyšovat zisky.

Mobilita

CRM aplikace je plně responzivním řešením, umožňuje práci na mobilních zařízeních kdekoli v terénu. Váš obchodní tým je tak vybaven jednoduchou aplikací s širokou paletou možností.

Technické parametry

Aplikace je otevřena pro možnost propojení s dalšími systémy.

Výhody

Informovanost

CRM soustředí veškeré informace o klientech, schůzkách a vývoji obchodního procesu na jednom místě.

Efektivita

Sjednocená databáze umožňuje rychlou práci s případy, automatizovat činnosti a delegovat úkoly, odbourává nutnost reportování.

Zvýšení příjmu

Dostatečné informace o klientech umožňují personifikovat práci a zefektivnit opětovný prodej vybudované klientely.

Vyzkoušejte aplikaci

Aplikaci CRM můžete zdarma vyzkoušet!