Systémová integrace, vývoj software a outsourcing
ServiceDesk je softwarové řešení pro centralizovanou správu požadavků klientů.
Zahrnuje nástroje pro hlášení incidentů (Incident Management), řízení změnových požadavků (Changes Management)
a správu SW a HW prvků v rámci poskytovaných služeb. Vysoký důraz klade na autorizaci nákladů a termínů řešení klientem.
ServiceDesk umožnuje správu požadavků různorodých oborů zákazníka, může být použit pro provozní služby
(Facility Management), jako systémová podpora IT (helpdesk, projektové řízení), vzdálená správa. ServiceDesk umožňuje
obsluhovat více zákazníků současně, variabilně se přizpůsobí organizační struktuře zákazníka.
Systém zaznamenává různé typy požadavků klientů, včetně určení jejich priorit, termínů a nákladů. Poskytuje ucelený přehled zadaných úkolů, stavů jejich realizace a veškeré komunikace.
Správa požadavků je dostupná centrálně pro všechny typy uživatelů. Umožňuje vícestupňovou úroveň autorizace požadavků (může vyžadovat schválení autorizovaným uživatelem před jeho zadáním dodavateli). Systém je navržen k obsluze více zákazníků, pro které vytvoří vlastní číselné řady požadavků a incidentů.
ServiceDesk využívá platformy ASP.NET, MS SQL.
Poskytuje maximální kontrolu zadaných požadavků, jejich řešení i nákladů na jednom místě.
Přizpůsobí se organizační jednotce zákazníka, je vhodný k obsluze více zákazníků.
Podporuje projekční řízení veškerých požadavků a změn zákazníků.
Chcete mít kontrolu nad řešenými případy?