Systémová integrace, vývoj software a outsourcing
B2B (business to business) aplikace představuje softwarové řešení pro obchodování mezi obchodními partnery (dealery, velkoodběrateli). Přímé propojení s ekonomickým systémem přináší firmě konkurenční výhodu, vysokou míru automatizace procesů a úsporu nákladů. Architektura systému umožňuje propojení s ERP systémy malých, středních i velkých podniků.
Základním prvkem systému je internetová aplikace, která umožňuje přístup k databázi dodavatele,
zobrazení sortimentu, cen, skladových zásob, přehledu objednávek, fakturace a zadávání objednávek.
Aplikace B2B se vyznačuje vysokou automatizací procesu objednávání a zároveň synchronizaci dat
skladové dostupnosti. On-line prostředí poskytuje obchodním partnerům jednoduchý a přehledný
přistup k produktovým datům a historii obchodní činnosti.
Aplikace B2B poskytuje obousměrné propojení s ekonomickým systémem. Nové kontakty a objednávky
zadané v on-line prostředí jsou automaticky přeneseny do ERP systému, což snižuje provozní náklady
a riziko chybovosti při ručním zadávání.
Administrace systému umožňuje vysokou personalizaci dat. B2B aplikace řeší cenovou politiku individuálně pro každého uživatele. Pro každý produkt a každého uživatele je cena vypočítávána podle předem nastavených parametrů. Aplikace umožňuje přiřazení atributů k produktům a jejich následnou filtraci, správu kategorií, výrobců apod. Obchodníkům a marketérům poskytuje možnost vytváření bannerů s aktuální nabídkou a zvýraznění akčních produktů štítky.
Klienti vstupují do aplikace B2B na základě registrace a následné autorizace dodavatelem. Každý klient má přístup k základním datům o své firmě a provozovnách, objednávkách, fakturách. Obdobně jako e-shopy, aplikace umožňuje filtrování produktů dle zadaných parametrů, poskytuje přehled o skladové dostupnosti produktů, seznamu objednávek a jejich stavů. Klient má prostor k vytvoření objednávky za jednu, nebo i více provozoven. B2B poskytuje variabilitu v zobrazení produktů v katalogu s obrázky nebo seznamu a propracované možnosti vyhledávání produktů dle označení, typu, názvu nebo parametrů.
Díky obousměrné interakci s podnikovým systémem, je B2B ideální řešení pro správu kontaktů a obchodní aktivity pro zástupce firmy. Systém poskytuje přehledné statistiky obchodní činnosti jednotlivých klientů, umožňuje vytvářet objednávky za klienta, spravovat seznamy uživatelů, provádět nové registrace, nastavovat obchodní nabídky.
B2B systém je navržen tak, aby fungoval samostatně i jako nástavba nad ekonomickým systémem firmy s plnohodnotným propojením.
Responzivní design aplikace umožňuje správu dat na všech zařízeních, poskytuje tek mobilitu
zástupcům v terénu.
Objednávku klienta může dealer zavést přímo na prodejně, což šetří jeho
čas a zrychluje proces objednávání.
Vždy aktuální informace díky synchronizaci dat.
Snížení administrativní zátěže a chybovosti.
Responzivní design pro rychlé objednávání na všech zařízeních.
Neváhejte nás kontaktovat. Zjistíme Vaše požadavky až po napojení na Vámi užívaný systém.